Doprava ZDARMA od 1200,- Kč

Reklamace a vrácení zboží

Ne vždy proběhne nákup podle Vašich představ. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

Odstoupení od smlouvy 

Pokud si po obdržení zásilky uvědomíte, že zakoupené produkty vlastně nechcete, nevadí. Jako spotřebitel máte ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení. 

V případě nákupu na IČ právo na odstoupení nevzniká.

Prosím, berte na vědomí, že některé druhy zboží nelze vrátit bez udání důvodů (viz § 1837 NOZ), vč. registrovaných léčivých přípravků. V případě, že jste si u nás zakoupili registrovaný léčivý přípravek, není možné ho vrátit v rámci čtrnáctidenní lhůty bez udání důvodů.

Jak postupovat? 

  1. Můžete nám poslat informaci o odstoupení od smlouvy na mail lekyprozdravi.cz. Jako přílohu emailu přiložte, prosím, fakturu za daný nákup.
  2. Nepoškozené a neopotřebované zboží v originálním obalu nám zašlete na naši kamennou lékárnu – Lékárna U Černého orla, Masarykovo nám. 17, 741 01, Nový Jičín. Prosím, nezasílejte balík na dobírku, taková zásilka nebude převzata. 
  3. Pokud bude vše v pořádku, do 14 dnů od doručení vráceného zboží, Vám vrátíme peníze stejným způsobem bankovním převodem.

Pokud bude zboží vrácené poškozené, opotřebené nebo částečně spotřebované, vzniká nám nárok na náhradu újmy tím vzniklé a máme právo si tento nárok jednostranně započíst proti vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

Reklamace

Něco není v pořádku? Nevadí, i tohle vyřešíme. Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.

V případě, že reklamujete registrovaný léčivý přípravek, máte jako kupující právo na náhradu nákladů účelně a nezbytně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění. 

Na dárky, které jsou poskytované zdarma, nelze výše uvedené uplatnit.

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace 

Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve třicetidenní lhůtě.

Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené 

Zkontrolujte si, prosím, zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 556 701 306.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Obratem nám zavolejte na 556 701 306 nebo nám napište na info@lekyprozdravi.cz.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR. 

Hlášení nežádoucích účinků

Pokud máte podezření na závažný nebo neočekávaný nežádoucí účinek léčivého přípravku, doporučujeme Vám toto podezření ohlásit též Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv na níže uvedené adrese:

Státní ústav pro kontrolu léčiv

Šrobárova 48,

100 41 Praha 10

http://www.sukl.cz

Sekce Farmakovigilance (hlášení nežádoucích účinků): Tel: +420 272 185 885, E-mail: farmakovigilance@sukl.cz

Sortiment produktů

Nejprodávanější značky



Wobenzym
Centrum
Avene
Bioderma
Walmark